An Unbiased View of webmehr

Wiki Article

این روزها که کشور نیازمند تدبیر و درایت است و شرایط حاکم بر آن منش و روش عاقلانه را ایجاب می کند اما "خاله خرسه" های فراوانی یافت می شوند که خام اندیشانه سنگی در دست می گیرند تا مگسی بپرانند اما غافل از اینند که این مگس روی سری نشسته است و آن سنگ همراه با مگس سری را می ترکاند.

اجزای مهر شرکت تغییر مهر شرکت دارندگان امضا مجاز مهر شرکت لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

یکی دیگر از راه هایی که باعث افزایش رتبه سایت شما میشود این است که در دیگر سایت ها نظر خود را قرار دهید و لینک اصلی سایت خود را در آن سایت ها یا وبلاگ ها قرار دهید.

.. به حمایت از شما برخاستند تا انقلابی را که خون های پاک عزیزان شان در پایش ریخته شده بود، از کج فهمی و انحراف نجات دهند. شما نقطه

در مواردی عدم درج مهر شرکت در کنار امضای افراد مجاز از طرف شرکت می‌تواند برای دارندگان امضای مجاز مسئولیت شخصی ایجاد نماید.

تاسف آورتر آنکه آگاه شدیم پرونده آقایان عبدالله مومنی و احمد زیدآبادی در اختیار قاضی مسئول فجایع بازداشت‌گاه کهریزک است؛‌ فردی که نه تنها به رغم ادعای دروغگویان، به دلیل مشارکت در جنایاتی بی سابقه، از کار برکنار نشده است بلکه ناجوانمردانه‌تر از پیش به آزار خانواده‌های مظلوم و ستم‌کشیده زندانیان سیاسی می‌پردازد.

StumbleUpon is een commerciële Site die een sociaal netwerk dat gebruikers in staat stelt om pagina's van belang wisselen voornamelijk on line satisfied behulp van een werkbalk beschikbaar als extensie voor Firefox, Mozilla Application Suite, Net Explorer en Google Chrome integreert. Het systeem automatiseert het verzamelen, de distributie en de herziening van intuïtief Web page, waardoor de gebruiker op het netwerk te bladeren en zoek pagina's van belang achieved een enkele klik, na de voltooiing van een eerste registratie waar de gebruiker hun gebieden van belang en andere identificeert voorkeuren. StumbleUpon kunt u ook uw interesse bewerken om meer pagina's die u interesseren ontdekken.

صحنه‌آرایی مضحک و پلیدی که نام آن را جلسه محاکمه «عبدالله مومنی» رییس شورای مرکزی و سخنگوی سازمان دانش آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت) گذارده‌اند با توجه به چهل روز بی خبری مطلق که همگان به ویژه خانواده وی را در هراس و بیم نسبت به جان او قرارداده بود البته از آن جهت که نوید بخش سلامت جسمی اوست موجب خشنودی ست اما تنها کارکرد آن نزد افکار عمومی افزودن برگ دیگری بر کارنامه جنایات سه ماه اخیر است که با شکنجه، خونریزی و تجاوز علیه ملت ایران توام شده و اکنون سیاهی آن را بیش از پیش کرده است.

ضمن اینکه سپردن کشور بدست اصلاح طلبان نیز نوعی شکست برای ملت بود.

به گزارش ایرنا دبیر مجمع تشخص مصلحت نظام در دیدار با رییس دیوان عالی کشور و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، گفت: برخی افراد افراطی قصد دارند از رهبر و دیگران جلوتر بزنند و آرامش مردم را سلب کنند.

 اگر درایت و تدبیرخردمندانه شما نبود هر كاری میخواستند میكردند... من آن لیست را دیدم ... تلویزیون حق ندارد حتی در مدیریت جدید هم حق ندارد تصویر من را پخش كند ... همه ضررها بخاطر این است كه عصر خودمان را فراموش كردیم .

این موضوع میتواند در ایندکس شدن سریع سایت شما به وسیله موتورهای جستجو بسیار تاثیرگذار باشد.

ابراهيم يزدی، معاون سابق نخست وزير و وزير سابق وزارت امور خارجه، جمهوری اسلامی ايران

شما با بیان آشكار چه می‌گویید؟ می‌گویید مردم شما به طرف كسانی بروید كه با انقلاب میانه خوبی ندارند؟!

Report this wiki page